top of page
Search

From Ireland with love

Updated: Feb 13, 2019

Dvotjedna edukacija u glavnom gradu Irske bila je prava poslastica.....




Osam učitelja, pet zemalja, jedan cilj...

Mjesto radnje: Dublin, Republika Irska

Vrijeme radnje: 15/10/2018 - 26/10/2018

Naziv tečaja: Using Technology in the Classroom

Organizator: Alpha College of English



Castleknock - moja baza

Odabrala sam smještaj u obitelji jer sam htjela što bolje upoznati svakodnevicu i život ljudi u Irskoj. Bila je to dobra odluka. 72 godišnja Evelyn, strastvena igračica golfa, uputila me u tajne nekih narodnih običaja i bila izvrsna potpora vježbanju mog aktivnog govora. Njena je kuća dosta udaljena od centra grada i na samo putovanje do mjesta održavanja tečaja i nazad svakodnevno sam trošila dva sata, ali je zato korištenje javnog prijevoza (autobusa i vlaka) i upoznavanje dnevna rutine stanovnika i ritma grada bilo neprocjenjivo iskustvo. Začudilo me koliko je škola udaljena od moje baze - Castleknocka, ali i kako su uređena i uredna naselja kroz koja sam prolazila. Očaranost dublinskim vratima trajala je cijelo vrijeme mog boravka u Irskoj.


 

Sadržaj edukacije


Rješavanje tehničkih zavrzlama, digitalna pismenost, web alati, obrnuta učionica... samo su neke od tema koje smo svakodnevno "napadali". Većina materijala bila je prilagođena učiteljima engleskog jezika i korištenju tehnologije u nastavi stranih jezika.

Naučili smo na što trebamo paziti pri upotrebi web alata u nastavi, kako moderirati i nadzirati online sadržaje i na različite načine pratiti kakav digitalni trag ostavljamo iza sebe, i mi i učenici.

Neki od web alata koji su mi se učinili posebno korisni u nastvi stranih jezika su: Piktochart i Canva za izradu plakata, Animoto i Kizoa - za animaciju fotografija , Pixton i ToonDoo za izradu stripova te PowToon i Animaker za izradu videa i animiranih prezentacija.

Jednostavni za upotrebu učiteljima i učenicima pružaju razne mogućnosti za rad u razredu. Ovaj Animoto video složen je od fotografija iz Irske i po povratku s mobilnosti poslužio je za uvježbavanje upitnog oblika prošlog vremena Past Tense.

Tour Builder (stvaranje digitalne priče), StoryBird(izrada slikovnica), Quizlet(uvježbavanje vokabulara) i lyricstraining(uvježbavanje vokabulara i gramatike uz poznate pjesme) još su neki od zanimljivih alata.

Vježbali smo koristiti i audio i video zapise u podučavanju

Najzanimljivija i najizazovnija bila mi je priprema i osmišljavanje nastavnog sata po principu obrnute učionice kreiranjem vlastitog materijala pomoću alata Audacity, Moviemaker i Screencast-O-Matic ili prilagodbom već gotovih i dostupnih materijala - mi smo koristili TedEd.





 

Posjete muzejima nakon nastave i istraživanje grada u društvu novih prijatelja te razgovori o zemljama, običajima i školama iz kojih dolazimo obogatile su cijelu avanturu i učinile moj boravak u Irskoj nezaboravnim iskustvom koji je ne ispunio, već nadmašio sva očekivanja koja sam imala prije odlaska na mobilnost.


Darija Klepec, učiteljica Engleskog jezika










14 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page